Nedoumica


Upitnik Bijeljina - Bijeljina, Bosnia and Herzegovina    Uvek sam bila apa-drapa. Farmerke, kosa u rep, majica- što šira to bolja. Štikle ne podnosim čim dodje toplo vreme uvučem se u starke i iz njih ne izlazim do jeseni. Odgovara mi tako. Ne moram da mislim kako sedim ili na koji način držim cigaretu. Svi koji me znaju navikli su na mene takvu. Sve poslove koje sam radila u životu-a bilo ih je, uvek sam tražila tako da ne podrazumevaju poslovnu garderobu i  formalno ponašanje.Ali sad sam zagazila u tridesete, dok sam trepnula okom 35 mi se nasmejala u lice. Sutra idem na formalni poslovni sastanak. Otvaram orman i počinjem da paničim. Ona standardna panika koja se završava sa:“ Pa ja nema šta da obučem!“, Ona koju sam hiljadu puta začudjena posmatrala kod svojih prijateljica. Žena koja me pozvala na sastanak, izuzetno prijatan razgovor završila je sa: „Molim vas nemojte dodji u patikama i farmerkama, mi smo ozbiljni ljudi i držimo do  poslovnog imidža.“

Ne, naravno. Pa to se podrazumeva, odgovaram svojim najljubaznijim glasom.

U sebi mislim, budalo pa naravno da se podrazumeva! Shvati već jednom da nisi zbunjena devojčica, odavno si žena. I naravno istog momenta pomislim na svoju Seku. Najelegantnija žena koju znam. Poseduje tako fin i istančan estetski osećaj da bi joj pozavideli  i oni koji se time bave profesionalno. Osmeh mi ozari lice. U njenom ormaru pronaći ću sve što mi treba,  a ona će jedva dočekati da me pretvori u elegantnu ženu pa makar to bilo na jedan dan.  Možda je i vreme da tu ženu otkrijem u sebi, ako dobijem posao, htela ne htela moraću da menjam stil. Moja Seka bi rekla da gradim stil jer to moje opušteno apa- drapa ponašanje i nije stil. Ona smatra da oblačenje najbolje odslikava nečiji odnos prema životu,a ja sam previše opuštena i previše neodgovorna za svoje godine. Sve bih nekako da sačuvam dete u sebi, da vidim lepotu i izbegnem formalnosti. Pre ili kasnije svako mora da odraste. Ko zna možda je došlo vreme da i ja to učinim?

13 thoughts on “Nedoumica

  1. Tvoj opusten stil odevanja ne znaci da si neodgovrna. Mozda jesi, poznajes sebe najbolje, ali tvoja garderoba ne mora uopste biti povezana s tim. Postoje veoma doterani ljudi, rafiniranog stila odevanja, a pri tom su vrlo povrsni i neodgovorni ljudi.
    Ali neka radna mesta zahtevaju propisanu garderobu, pa ces se ti, naravno, snaci i uklopiti. Najvaznije je da dobijes posao. Drzim palceve!

  2. Srećno! A možda je i vreme, za promene. Promeniti stil ne znači pod obavezno da mora mnogo da se odraste, samo malčice, napravi pomak. I ja sam tek u tridesetim počela da se „osećam kao žensko“. 😉

Оставите одговор

